Saturday, July 18, 2009

Zone Selesa

Macam mna nak kluaq dr zone selesa????
Pada diri aku.... kini aku masih lagi brada dalam zon selesa...... yg agak selesa.... Aku masih lagi mncari jalan kluaq yg efektif untk kluaq pda zon n stayed out for time being... at least smpai abih SPM...

Agak susah nak kluaq dari zone selesa.... kita perlu ada motivated yg brterusan untk kluaq... Aku pun x tau aku pnah kluaq k x dari zone ni....hahahahhaa.. dr sndiri pun aku x tau...
Apa yg aku dpt tau dari Are-long(Rebutia) bila kita kluaq dari zone ni, kita akan berusaha brsungguh2 ..... mcm krja kita nak kna submitt esok.. mlm tu apa yg jadi kita usaha gak smpai siap... dah x pduli apa familly or member kita dok wat, maybe klu ada hantu kita wat dunno jer.. pnya takut kat boss.. wat keje sampai x pkiaq dunia.... wak2 awal enjoy sngat... last minute baru kalut.. padan muka....

Bila kita gelabah.... korang x rasa ke mcm kita self motivated dgn sndiri untk usaha lbh sdikit...
btul tak..??

modern mind... think about the past time.... sigh..... into the memory lane.................


Ni gmbar wak2 program REBUTIA kat MAAD

HAH!!! org sruh blajaq dia dok gosip..hahahahha "sorry"
Anas pnganalisis politik.......

Hah men apa tu>>>??!
Pndatang tanpa izin hati n ibu bapa... hahahahha
Ustaz yg dihormati
Tudia ahhh... cover stengah mmpus
Ha dok cover apa??? pic... camera
Hahahahhaha
Toy, tok wan, zaqir(ntah.. x fham)



0 comments: