Sunday, September 6, 2009

Sharing Interest!

Nk merapu apa lak..... Anyways ptg ni aku balik asrama so aku nk mrapu skit la.... dgn bnda yg aku mnat or I can say thing that i fall in love recently....
Taking picture.....
Candid...
Semua ni boleh trjadi bila aku x sngaja trjumpa dgn blog si Udey ni... seorg photograhper kat Candid Syndrome......N dia punya pic fulamak!!!!
Marvelous!!
So aku pun trus jatuh minat ngan bnda ni......
N x lupa lak unkt kamitaken... seorg lelaki yg blh dikatakan photograhpher gak n gmbar dia lawak gak la.... cute


Klau lah camera samsung aku blh bg shutter dia laju smpai blh amik gmbar cam ni......


ni gmbar kat photobucket



Ni la si Udey... tgh mngambil gmbar kat Melbourne..
Ni gmbar yg di ambil, itik sbagai subjek n model.... the background just stunning
Ni kat melbourne kat Malaysia x da la.
ni si Kamitaken... n his son, Waseem... just cute!!!!


Apa pun, aku nk mntak maaf kat member aku yg sruh upload gmbar diorang kat blog aku..
ntah minggu ni mlas la...... n trasa nk upload gmbar yg lain..... so ini tr-ILHAM....... so
I mntak maaf ye n..... lagi sminggu la dok skolah n pada yg jadi pmnat setia blog(perasaan) ni blh la tggu..... that all from me..... checking out...

0 comments: