Sunday, September 20, 2009

Salam Aidilfitri..................

Selamat hari raya!!! dam dom bnyi mrcun!!!

Fuh lama dah x wat post baru sbb x bnyk idea n time (yg bnyk diabiskn dgn tido) apapun,
here my new post......

DAH RAYA!!! btul!! DAH rAYA!!!!!

cpat gila masa brlalu... pjam celik dah abis puasa.... pjam celik dah nk periksa.... seriusly aku mcm x prcaya aku dah form 5 n dah nk abih skolah.. (walaupn bdn besaq) n prnh this one little cute boy say that I'm still immatured.... I still childish...

Anyways.... HArI ni RAYA!!!

raikan SYAWAL.... RAmadhan diratapi.....



And for my friends!! Wish u alL slamat ari raya.....
And disini ada gmbar korang yg aku collageskan .. njoy




Disini ada pantun yg aku karang stgh mampus.... n for sesapa yg dok lawan balas pntun ngan aku tgh malam kat surau ALMAAD tu... balas la pantun aku ni.....

jalan jalan smpai ke petang
smpai petang smbng ke malm
terima kasih ucpkn selamt datang
oleh itu mrilh kita bersalam

lepak petang minum kopi
hidangkn skli kuih muih
kalau ader yang berasa ati
di harap elok la jgn bersselisih

penat bersembang pelbagai topik
ader usikan ader pujian
last skali balik kampung jadi topik
raya bila habisnya Ramadhan

blik kmpng singgah di pekan
tanam padi di tanah wakaf
kpda semua tuan dan puan
jikalau salah saya mohon maaf.


SELAMAT HARI RAYA......



0 comments: